نخست‌وزیر استرالیا ۳۰۰۰ نیروی نظامی ذخیره را برای مشارکت در مهار آتش‌سوزی گسترده در این کشور فراخواند.

۳۰۰۰ نیروی نظامی ذخیره استرالیا برای مهار آتش‌سوزی فراخوانی شدند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا ۳۰۰۰ نیروی نظامی ذخیره این کشور را برای مشارکت در مهار آتش‌سوزی گسترده در استرالیا فراخوانی کرد.

در پی آتش‌سوزی‌های فاجعه‌بار استرالیا، مقامات این کشور برای هزاران گردشگر مهلتی کمتر از ۴۸ ساعت را به منظور تخلیه مناطق و شهرهای ساحلی صادر کردند که آتش سبب تخریب آن‌ها شده است. این در حالی است که انتظار می‌رود این کشور در پایان هفته، شاهد موج دیگری از گرما باشد.

 شعله‌های آتش که جنوب شرقی استرالیا را در بر گرفته، مانع از آن شده است تا گردشگران بتوانند تعطیلات سال نوی خود را در این مناطق بگذرانند.

اداره آتش نشانی «نیو ساوث ولز» صبح امروز پنجشنبه اعلام کرد منطقه‌ای به وسعت ۲۰۰ کیلومتر از نقطه‌ای سیاحتی در «خلیج بیتمانز» تا «ایالت ویکتوریا» باید تخلیه شود.

اسکات موریسون، نخست‌وزیر محافظه کار استرالیا بخاطر اقداماتش، از جمله آنکه با وجود فاجعه کنونی، تعطیلات را در هاوایی سپری کرده، تحت انتقادات و فشارهای شدیدی قرار گرفته است. وی در نخستین کنفرانس مطبوعاتی خود از زمان شروع آتش سوزی ها، امروز پنجشنبه گفت: تمامی تلاش‌ها برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.